Rebranding ! Nowy wizerunek, niezmienna jakość.
Zmiany na rynku motoryzacyjnym, pojawianie się coraz nowszych produktów – udoskonalonych i wzbogaconych o nowoczesne technologie, a także trendy, za którymi podążamy od początku naszej działalności- to wszystko mamy na uwadze przy okazji rozwoju naszej firmy. Zmieniamy się dla Państwa, chcemy nieustannie doskonalić naszą ofertę, podnosić nasze kwalifikacje i dostarczać najlepsze produkty dostępne na rynku. W dążeniu do perfekcji, zdecydowaliśmy się również na nowy image. Logo, barwy, strona internetowa, sklepy czy wizerunek pojazdów występują w nowej, lepszej i nowocześniejszej formie. Nadal jednak pozostało to, co wyróżnia nas od 1999 roku – wysoka jakość naszych usług.
„Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę”, a my nie pozwalamy o sobie zapomnieć i wciąż chcemy być postrzegani przez pryzmat tego, co i jak robimy, a nie za jaką cenę.
Od początku naszej działalności rozwój wpisany był w codzienną pracę. Dostosowanie się do potrzeb zmieniającego się świata nie może w żadnym stopniu umknąć naszej uwadze. Obecnie do naszej firmy wprowadzamy nową jakość, nadajemy jej innego charakteru, aby pokazać, jak wiele znaczy dla nas to, jak postrzegają nas nasi klienci. Zmiana wizerunku jest następstwem ewolucji, jakiej w przeciągu tych kilkunastu lat uległa PESTA. Z małej firmy staliśmy się potężnym przedsiębiorstwem, liczącą się w kraju hurtownią olejów, filtrów, opon i wózków widłowych. Nasza oferta nieustannie wzbogacana jest o nowe produkty i usługi. Pozwala to nam na pozyskanie następnych zadowolonych klientów.
PESTA to firma z duszą, która żyje, rozwija się i dojrzewa. Każdy rok to większa świadomość naszego potencjału i wiary w coraz większe możliwości. Zmieniamy się, jednak wyznawane przez nas wartości pozostają niezmienne.
Wysoka jakość produktów
Precyzja działania
Lojalność wobec klientów i partnerów handlowych
Pielęgnowanie i wzbogacanie swoich umiejętności
Tworzenie środowiska przyjaznego pracownikom i klientom.
PESTA wygląda inaczej. Zmieniła się dla Was – naszych obecnych i przyszłych klientów, kontrahentów i pracowników. Mamy wielką nadzieję, że efekty naszych starań są widoczne i zostaną docenione. Liczymy na to, że dostrzeżecie nasz potencjał, możliwości i zaangażowanie. To, jak wyglądamy – nasze siedziba, logo, barwy, strona internetowa to wizytówka naszej firm. To odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy.